Tom Mathisen TILDELES PAUL HARRIS PRISEN

27. oktober 2021 kl. 19:00 - 20:00

Tom Mathisen TILDELES PAUL HARRIS PRISEN AV ØSTENSJØ ROTARY
KLUBB onsdag 27. oktober på Tveten Gård kl. 19!

- Paul Harris Fellow PRISEN er en utmerkelse eller æresbevisning som er opprettet av  Rotary International .
- Paul Harris startet Rotary i Chicago i 1905 og organisasjonen er nå representert i over 160 land med 1,2 mill medlemmer i 35000 klubber.
- I de fleste land hvor Rotary International har sin utbredelse utdeles æresbevisningen av klubber for å hedre en rotarianer eller ikke-rotarianer for sitt virke i Rotary, eller for sitt samfunnsgagnlige arbeid. Paul Harris Fellow (PHF) kan bare gis til enkeltpersoner, ikke organisasjoner eller bedrifter.
- Østensjø Rotary klubb har sitt tilhold og virke i Østensjø bydel og er en klubb med 22 medlemmer. Klubben er et engasjerende møtested for mennesker med ulik yrkesbakgrunn og tilknytning til bydelen. Det er den lokale Østensjø Rotary klubb som denne gang deler ut prisen. Tidligere har klubben tildelt Knut Johannesen(Kuppern) og Anne- Cath. Vestly samt Tove Nilsen prisen.
- Kom og hør klubbens begrunnelse for hvorfor Tom Mathisen får Paul Harris Fellow prisen. Tom vil fortelle om sin tilknytning til Østensjø bydel og om sin artistkarriere.

Gi gjerne beskjed om du kommer og med flere.