Mona med flere utfordringer

Vårt aktive medlem Mona er valgt inn i et råd i Bygg21,
som har mobilisert de fremste strategene i bransjen; toppfolk fra bygg- og eiendomsselskapene, myndighetsapparatet, fra arkitekt- og konsulentvirksomheter, og akademia. Aldri før har en så bred allianse gått sammen for en kraftig endring i byggenæringen, og de har mandat fra KMD - Kommunal- og moderniseringsdepartementet - til å skape kraftig endring.

På bildet omgis hun av følgende folk fra bygg og eiendom: Foran fra venstre: Ole-Petter Thunes, Rambøll – Liv Kari Skudal Hansteen, RIF – Ellen Therese Rasmussen, UnionConsult – Tonje Frydenlund, Snøhetta Rekke 2 fra venstre: Pål Egil Rønn, AF – Falko Müller Tyhl, Bygg21 – Tore Hoven for Carl Thodesen, NTNU – Vigdis Sværen for Tore Strandskog, Norsk Teknologi, Jørn Forbord, Bygg21 Rekke 3 fra venstre: Anders Fylling for Hanne Rønneberg, Sintef Byggforsk, Mona Ingebrigtsen, Oslo Areal (midt i bildet) – Anne Bruun-Olsen, DTZ - Thor Olaf Askjer, Norsk Eiendom Rekke 4 fra venstre: Jon Valen-Senstad, GK – Sverre Tiltnes, Bygg21 – Birger Bergesen, NVE – Jon Karlsen, Glava Bakerst fra venstre: Frank Ivar Andersen, Byggmesterforbundet – Halvor Langseth for Steinar Krogstad, Fellesforbundet – Morten Lie, DiBK – Torger Reve, BI – Daniel Siraj, OBOS (Ikke på bilde: Kåre O Malo, Saint-Gobain – Cathrine Vigander, Element Arkitektur).

Du kan se mer i en artikkel på ITBaktuelt.no