PROSJEKTER / ØSTENSJØKALENDEREN

Kalenderen vår

Østensjø Rotary klubb har utgitt Østensjøkalenderen siden 2004. Formålet med kalenderen er å kunne bidra til en langsiktig bygging av identitet og tilhørighet for bydelens innbyggere, samt være et tilskudd til klubbens økonomi. Østensjø Rotary klubb benytter sine midler til støtte av lokale aktiviteter, slik som Østensjøvannets Venner, lederutvikling for ungdom, leirskole for funksjonshemmede, samt støtte til yrkesrettet stipend og ideelle organisasjoner.

Østensjøkalenderen støttes med annonser fra lokale aktører og innholder en god blanding av ulike type bilder. Historiske og fra nyere tid, natur- og dyrebilder, like gjerne som fra spesielle hendelser, alt med tilknytning til Østensjøvannet, Østensjø Bydel eller Østmarka.

Østensjøkalenderen selges av idrettslag og foreninger og gir derved et fint økonomisk bidrag til deres drift. Den selges også fra noen lokale utsalgssteder.

Vi takker alle våre annonsører og selgere som muliggjør utgivelsen av Østensjøkalenderen.

Spørsmål om kjøp eller innspill til forbedringer av kalenderen kan rettes til; Ole Jacob Løken på tlf 930 05 184 eller mail ole.loken@vikenfiber.no

Student? Avisbud? Pensjonist? Butikk? Lyst til å selge Østensjøkalenderen? Tjen litt penger og støtt oss! Ring Ole Jacob og hør betingelsene.